firework


Hej ! Shit det  var helt galet önskar nästan att jag inte ens for dit men dock gjorde emil markus ludvig elias moa maria ebba sally och alla andra coola fria tjejer min dag , ni är bäst snyggisar ! Men det var ändå super roligt . Nu är jag sjukt trött somnade typ därborta vill bara sova. Imorgon ska jag färga håret och plugga som jag egentilgen skulle ha gjort hela veckan . Hörde också att sverige förlorade , de var ju lite dåligt..
Aja nu ska jag sova .








älskar er finisar, ni är bäst !

förlåt för att jag bombar med bilder i varje inlägg men själv älskar jag bloggar med mycket bilder så fortsätter nog med det !

Puss

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag kunde inte komma på discot blev så förkyld:(

2011-01-29 @ 09:49:33
Postat av: VilmiZZ

Olagligt snygga tjejer asså!!

2011-01-29 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0